Investors

Generalforsamling 2024

Til aktionærerne i Nordic Solar

Nordic Solars ordinære generalforsamling 2024 finder sted onsdag den 24. april 2024 kl. 16:00 hos Nordic Solar A/S, Strandvejen 104B, 2900 Hellerup

Ankomst og registrering kan ske fra 15.00.

Indkaldelse og dagsorden findes i dokumenterne nederst på denne side.

Generalforsamlingen transmitteres direkte til aktionærerne via et link på Computershares portal (se nærmere i indkaldelse).

Tilmelding samt brug af fuldmagter og brevstemmer

Aktionærer, som ønsker at deltage i generalforsamlingen, skal bestille et adgangskort, så bestillingen er Computershare i hænde senest fredag den 19. april 2024 kl. 23:59 via Computershares portal her.

Spørgsmål vedrørende tilmelding til den ordinære generalforsamling, udfyldelse af fuldmagter og brevstemmer samt brug af Computershares portal kan stilles direkte til Computershare på [email protected].

Fuldmagter og brevstemmer skal være Computershare i hænde senest fredag den 19. april 2024 kl. 23:59.

Spørgsmål til dagorden

Aktionærer kan forud for generalforsamlingen skriftligt stille spørgsmål til selskabet om dagsordenens punkter eller de dokumenter m.v., der skal fremlægges på generalforsamlingen. Af praktiske hensyn skal spørgsmålene sendes pr. e-mail til Head of Investor Relations, Thomas Ølholm France, på [email protected] senest tirsdag den 23. april 2024 kl. 12:00 med klar identifikation af aktionæren.